Felul in care te promovezi ca persoana face diferenta intre oamenii de succes si ceilalti. Exista multi oameni talentati care au ramas doar „sperante”, in timp ce oamenii care stiu sa isi scoata in evidenta calitatile atrag mereu oportunitatile. Acelasi lucru se intampla si in cazul site-urilor. Nu este suficient sa detii un site web, un blog sau un magazin online. Ce face un site sa fie remarcat in imensitatea Internetului, care gazduieste la ora actuala peste 600 milioane de website-uri?
Succesul online nu este un joc de noroc, ci pleaca de la o strategie SEO bine pusa la punct.
Pentru ca, parafrazand o expresie, nu vrei sa ai un site care sa faca umbra degeaba Internetului. Dupa ce l-ai lansat pe web, el va avea de infruntat o concurenta imensa in lumea virtuala.
Procesul de promovare este complex si de durata, dar rezultatele nu se vor lasa asteptate. Daca iti propui sa ai succes, un plan de Promovare SEO si Promovare Site Google este obligatoriu.
Este imposibil sa nu fi auzit despre Google. Este cel mai cunoscut motor de cautare, a dat nastere unui verb in engleza (to google – a cauta o informatie pe net) si este un mamut care castiga zeci de miliarde de dolari din publicitate. Pentru un site web, varianta ideala este sa se „inteleaga” bine cu Google, iar acesta sa il claseze pe primele pagini ale unei cautari. Acelasi lucru se intampla si cu motoarele concurente, ca Yahoo, Ask etc. Ceea ce diferentiaza un site de altele si il face sa fie mai bine vazut de Google sau epigonii lui este in primul rand un continut relevant, original, care foloseste cuvinte cheie, taguri, alt description etc. Este asa numita promovare site on page.
„Multi chemati, putini alesi” este o formula care se potriveste perfect Internetului. Azi, toate companiile care se respecta are un site web. Dar, nu toate firmele au inspiratia sa apeleze la servicii de promovare site web de calitate. Este ca si cum te-ai impusca singur in picior, pentru ca daca nu este gandit de la inceput din perspectiva SEO, procesul va fi mai anevoios si mult mai costisitor. Facand o analogie, este ca si cum trebuie sa dai casa peste cap!
Scopul unui site web este sa te ajute sa iti vinzi produsele si serviciile, dar si ideile furnizate. Ceea ce face legatura intre tine si public sunt motoarele de cautare, folosite de majoritatea populatiei globului. Pentru ca pagina ta sa fie vazuta de cine trebuie si sa aiba cat mai multi vizitatori, fiind in topul cautarilor, web site-ul are nevoie de o promovare web puternica.
Gandeste-te la ea ca la „reclama” facuta site-ului tau web.